ArnamidE Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Nån som vet varför de låser sig när man spelar MTA? skriv tillbaks plzz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Almänn bugg antar jag. Stäng alla program i bakrunden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ArnamidE Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hmm.. tror inte de händer ju för mina polare o andra jag snackat med också.. kan de va för att man tankat eller brännt GTA: VC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nje, det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hmm.. tror inte de händer ju för mina polare o andra jag snackat med också.. kan de va för att man tankat eller brännt GTA: VC?? Tänk på att mta fortfarande inte är färdigt! Det är inget ovanligt alls att det kraschar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Tänk på att mta fortfarande inte är färdigt! Det är inget ovanligt alls att det kraschar. De gjorde det alltid när jag spelade innan. har avinstallerat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 äh, de é väl inte så farligt. Händer ganska sällan och de går ju fort o starta om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts