saffecool Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) vart är alla ediorer på gta vc avdelningen lägg ditt fler EDIT: skriv fel mena gta vc Redigerad 22 september, 2003 av köttis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Alla nödvändig GTA-editorer finns redan på gtasajten Om du menar VC-editorer så kommer det tids nog men är inte så prioriterat just nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Det har aldrig varit GTA sajtens starka sidor, med brett filarkiv. Tror det vore uppskattat, så det bör prioriteras före annat...vad det nu är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 *DONE* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 riktigt najs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Några är dumma på min topic i musik,film & grafik. Den heter Westlife kan inte ni kolla där inne. Kan ni inte säga åt dom Please! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 för det första, dra inte upp gamla trådar... du kunde skapat en ny, eller ännubättre pmat hultan, för det andra, vi är ej dumma, frågar du vad vi tycker så måste ju vi få svara ärligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 har Westlife varit här nån gång då jag gillar ju dom. Jag vill ju att dom som gillar Westlife ska skriva där. Eller vad tycker ni då. *snyft* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 här? i sverige eller på forumet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 har Westlife varit här nån gång då jag gillar ju dom. Jag vill ju att dom som gillar Westlife ska skriva där. Eller vad tycker ni då. *snyft* Vadå? ehh.. Menar du att westlife skulle ha vart här på forumet? Du får ursäkta, men dom flesta har nog inte samma musiksmak som du! och det måste du respektera! Så är det... Btw, LOL @ *snyft* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 öhh... du visa den är PÅ musik faktist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Va sjutton håller ni på med ?!... ni som stör er på 88-ball ?!... Fortsätt i Westlife topicen nu 88-ball Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 öhh... du visa den är PÅ musik faktist. har Westlife varit här nån gång nu börjar den här tråden tappa sitt ämne.. Jag vill inte verka som nån polis, men det är bäst vi låter tråden dö! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 nu börjar den här tråden tappa sitt ämne.. Jag vill inte verka som nån polis, men det är bäst vi låter tråden dö! Vi väntar lite med det. Denna tråd kan väl vara användbar i framtiden?! En post till som inte handlar om trådens ämne så stängs den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Tack Ferkurz! Chyrra Blague (vet ej vad du hette ) stäng inte tråden SNÄLLA du är den bästa adminstrator på Forumet!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Nu har nån sagt nåt som inte handlar om westlife i den tråden stäng den om ni vill. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jättekul, nu får du en varning bara för det *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts