Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har jag uppfattat dettarätt så började det med att Stell gjorde om skämtet till sin sign. Det var inte uppskattat av Simon så han drog till med en kommentar och så var bråket igång... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har jag uppfattat dettarätt så började det med att Stell gjorde om skämtet till sin sign. Det var inte uppskattat av Simon så han drog till med en kommentar och så var bråket igång... jaha. det var så, då är det ju mitt fel ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jaha. det var så, då är det ju mitt fel ju Men Simon hade ju inte heller behövt kommentera.... Då hade inget hänt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det började med att jag o GTA3_PLAYER hade lite skoj en natt o skrev att han runkade... Jag tyckte det va skitskoj så jag gjode det till min sign... simon_ume skickade en jävla massa PM till mig om att jag skulle byta men jag ville inte det för jag tyckte det va ett roligt skämt(som inte han fattade).. så han gjorde om sin dign till nått om att jag va bög... Sen skrev han i tjej tråden att jag va bög o alla reagerade illa och började skriva en massa... jag blev arg och tyckte han blev skit arg... Sen så måste hultan tagit bort min sign och simon trodde det va jag och tog bort sin och trodde vi va vänner, men det visste inte ni och fårtsatte att hacka på allt och alla... Jag blev arg och skrev det där i tjej tråden och folk trodde det var till dom jag menade när jag igentligen menade simon... Sen så fixade hultan så att simon blev Hybernating och nu fär vi väl se om allt blir bättre utan han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Klartecken altså??? Avsluta denna disscution nu?? har pågått ganska länge... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jaså det vars så det gick till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag tycker den här topicen har spårat ur totalt nu och bör stängas. Simon_ume är bara på hybernating en dag. Han har postat över 200 posts på bara 3 dagar + att han har fått flera klagomål via inlägg och PM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts