_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja det e roligt.... men strunt samma det jag har kommit fram till e iaf att com e bättre en De Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe ni klagar på varenda liten detalj på hemsidorna Ja, va glada över att dom finns överhuvudtaget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jusst de!! Håller me Stella!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Stellhell j*vla idiot jag menade VC!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Stellhell j*vla idiot jag menade VC!!!!!!!!!!!!!! Vad har han gjort? Förolämpa inte folk!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag och stellhell bråkade IGÅR de är från igår kolla på datumet!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har sagt förlåt, och han va inte så schysst mot mig heller!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 KAN NI INTE SLUTA BRÅKA HÄR I FORUMET Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De där är gammalt!!! Kolla på datumet innan du skriver!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 men 3 timmar betyder inte sten åldern hallå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 3 TIMMAR!!! De va igår!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 3 TIMMAR!!! De va igår!!! det är väl inte så gammalt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vad alla ältar detta!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kan alla bara sluta nu... Jag och simon_ume har rätt upp det här via PM och allt är bra igen... Hoppas nu att vi kommer tillbaka till våran gammla fina stämmning när alla gillade alla!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja det hoppas ja verkligen...har varit lite gnatigt dom senaste dagarna... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kan alla bara sluta nu... Jag och simon_ume har rätt upp det här via PM och allt är bra igen... Hoppas nu att vi kommer tillbaka till våran gammla fina stämmning när alla gillade alla!! förlåter du mig för missförståndet också?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 förlåter du mig för missförståndet också?? Har aldrig varit arg på dig... du har fått allt om bakfoten.. Det var funny som skrev nått o du trodde han mrnade dig o sen skrev jag det där om alla och du tog åt dig... MAKE LOVE; NOT WAR!!! | PEACE DUDES!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det dumma är väl att allt detta började med ett "under bältet skämt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det dumma är väl att allt detta började med ett "under bältet skämt" gjorde det? det måste jag ha missat! länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 gjorde det? det måste jag ha missat! länk? Du vet "Snart kommer de" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Du vet "Snart kommer de" det var väl inte det som startade bråket?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts