_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag har hittat en bugg! titta på filmen marquis segel båten när masten svänger åker den igenom linan! fast det e inte hela världen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Man kan inte kräva att varanda liten detalj ska vara solid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nej men det e roligt att hitta lite buggar.... jag tror inte alla hustak kommer att vara solida! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Men så ska spel vara, de är ju roligt att se när de händer nåt som en bugg orsakar!! Har ni sett att dom har stavat Marquis Marqus eller nåt på Vicecity.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ett stavFel! på doms egen sida.... har ni tittat på denna sida! det e samma som www. vice city.com bara att den e efter den har inte alla nya vapen inte kartan Här!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det finns mer! .com versionen har grön bakgrund medans .de versionen har rosa! Och det finns musik i .com men inte i .de! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja visst e det sjukt! Introt e inte lika dant heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 gtavicecity.com, vicecity.com och rockstargames.com\vicecity har olika bakrund!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nej de skiftar färg varje gång man kommer in! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Beroende på vilken tid man besöker gtavicecity.com visar de olika introfilmer. När det är natt i verkligheten är det natt utanför fönstret också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Men bakrundfärgerna skiftar på dom olika sidorna!! Inte när du går in, men introna är olika Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 ja på ena introt snor Vercettì en bil! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Han snor alltid en bil, de skiftar på vilken bil han snor!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Första gången jag såg den snodde han ingen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Dessutom han snor ingen bil inne på DE... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De måste ha varit länge sen för att alla gånger jag har gått in på vicecity.com så har han snott en bil!! De kan ju skilja på vilken adress man går in på oxå, för de är ju inte samma bakrundsfärg på dom olika adresserna!! Ja men är ju de jag menar här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Inne på De går bara en fettig tant förbi.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Varför går du in på de den är de ju ingenting på!! gå in på vicecity.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det e det jag gör... men så råkade ja få syn på De.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe ni klagar på varenda liten detalj på hemsidorna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts