Valle-Ball Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 tja... de va ett tag sen ni såg mig här. iallafall... jag har nyligen köpt max payne och klarat de !!!!! så jag tänkta att man kan snack det här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Finns en asgrym mod till Max Payne som heter Matrix Reality. den måste du testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Jag har klarat det för länge sedan, skitbra spel. Ser fram emot MaxPayne2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Det finns mycket bättre mod en matrixed realety, true martix mod är bättre tycker jag, det finns skit många mod på www.maxpayneheadquarters.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Enligt PCgamer så kommer MP2 att innehålla alla moddar till 1:an +justeringar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Har redan klarat ut Max Payne 2 Hur jävla skönt som helst !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Har också klarat det. Gjorde det för några timmar sen faktiskt. Ascoolt. Älska snipern... Och älska storyn. Karatemorfar: Du vet typ i början? När man är på hotellet, där gamla tanten skjuter en "städare" med en shotgun? Askul att skjuta henne, efter att man fått vapnet av henne . Spelade om och om igen, endast för att skjuta henne Och en fråga till dig: Hur fan kunde Max överleva fallet? Han landade ju på huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Menar du när han ramlar nerför byggnadsställningen ? Eller? Det är så skönt att sätta på "Bullet time" och skjuta gubbarna när de ramlar i slowmo ! Man ska skjuta dem flera gånger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Menar du när han ramlar nerför byggnadsställningen ? Eller? Det är så skönt att sätta på "Bullet time" och skjuta gubbarna när de ramlar i slowmo ! Man ska skjuta dem flera gånger ! w0rd! Och ja, jag menar när han ramlar nerför bygställningen. När *Spoiler-censurerat* skjuter honom, efter att Max skjutit *Spoiler-censurerat*. Och btw. Du har testat att ha M4 Carbine, och meppra (haha @ ordet) ner en gubbe. Typ 30 skott. Flyger som bara faaaaaaaan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Japp jag har testat att mepprat en gubbe ! Fick nästan upp en 25-30 meter i luften Men det äger när man skjuter gubbarna i det speciela "slowmo" Suger att Vla****r skuter M**a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Japp jag har testat att mepprat en gubbe ! Fick nästan upp en 25-30 meter i luften Men det äger när man skjuter gubbarna i det speciela "slowmo" Suger att Vla****r skuter M**a Jupp... Skulle vilja se en liten sex-scen i slutet, istället. Nej men allvarligt... Lite synd. Gillade hennes stil, in, meppra, ut. Typ Kommer ett MP3 tro? EDIT: Gillade Vlad i början av spelet, han verkade cool... Men tji fick jag... EDIT nummer 2: Förresten, vart tog Mike the Cowboy vägen? Han var ju het. Eller var det han som låg där ute? (Död...) ? Han var väldigt het. Redigerad 27 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag vet inte var han tog vägen ! Jag gillade han med det stora huvudet, vad han nu hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Menar du Vinnie? Jäkla fjolla säger jag. (Vinnie är fjollan, inte du.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Jag har max payn 2 fett collt ansiktet ser inte lika dant ut typ så som han ser ut i 1 då e han sh*t nödig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Har också klarat det. Gjorde det för några timmar sen faktiskt. Ascoolt. Älska snipern... Och älska storyn. Karatemorfar: Du vet typ i början? När man är på hotellet, där gamla tanten skjuter en "städare" med en shotgun? Askul att skjuta henne, efter att man fått vapnet av henne . Spelade om och om igen, endast för att skjuta henne Och en fråga till dig: Hur fan kunde Max överleva fallet? Han landade ju på huvudet! avslöja inte för dom som inte har det en men du behöver inte döda henne hon ger ju dig ett vapen om du trycker på e så går hon me dig till skåpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 (redigerad) Jag vet... Det är ju det jag menar... Askul att skjuta henne, efter att man fått vapnet av henne Blind? EDIT: Rättade stavfel. Redigerad 27 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burk Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 nu såg jag e tröt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts