Zane Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 för någon dag/vecka sen har det kommit riktigt bra updateringar på spelet PE anti-lag mm... och det är absolut värt att prova så ladda ner det här Project entropia och vill man inte betala nåt får man försöka tigga tills arbeten eller peds (Pe dollars) http://www.project-entropia.com/gallery/gfx/1.jpg ---------------------------------- http://www.project-entropia.com/about/gfx/landview.gif jag heter Ade där Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) nja altså om man är ute efter att klara nåt stort typ bör man nog inte köra man kan altså gå med i societys tex en som man jagar djur eller en annan man utforskar den rekord stora banan mapp och det är online spel med typ 1000 pers online samtdigt minst för allt är nämligen samma server (uppdelat flertal servrar) man kan teleportera mellan städerna om man inte vill gå men först måste man hitta alla eller om man vill gå ut i naturen och hitta mineraler/skjuta djur (kräver pengar) om man inte av nån anledning kan betala så får man ju tigga eller leta olja ibland kan det komma attacker från robotar/djur som går till städerna och då gäller det att dly om man inte har vapen (har inte själv vart med om det men... liksom) psst:man måste ha bra dator bra internet 56 k går nog sådär Redigerad 22 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) Vem vafan? Varför står det Scraw där? Edit: Är det jag till höger på bilden? Redigerad 22 september, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 jaha jag trodde alla fatta det var ju du som tipsa mig om det för längsen på fuskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 coolt, fast 450mb, men laddar hem ändå (2h) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 jaha jag trodde alla fatta det var ju du som tipsa mig om det för längsen på fuskarna Jo, det stämmer, men det är jag på bilden med oranga noob kläder! Ahaahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 man måste ju stå i kö för att fixa account , 75st före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 jo du kan tom stänga av datorn medans du väntar och sen få ditt lösen och var noga med att skriva upp det för man kan inte byta förresten jag möter er gärna i spelet om ni vill ha en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Är det gratis eller..? lite seg idag.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) det är som verkligheten har man inga pengar får man inga vapen typ ungefär du får gå o tigga som på tunnelbanan ingen skänker nåt hehe om man inte hittar olja eller liknande kolla bilder här Redigerad 23 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 verkar ju ruskigt bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hmmhu fick nyligen 6 blåa färgburkar att släpa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 fan, jag hatar spelet redan innan jag börjat spela... först köar man skitlänge för registreringen... så var det nåt fel, så nu måste jag köa lika länge igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) hmm om du har problem kan jag regga åt dig? har gjort det till 2 andra Redigerad 23 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 akn du inte säga vad man gör för fel bara?, evt kanske en sak... jag anger ladskoden i +46, oom kanske vill att man skriver 0046 70 st i kö nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 vad händer när du "misslyckas"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 efter jag köat står det att dom nekat ... och jag får börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hmm så om dom har nekat är det för att du inte ffylt i korrekt' skriv perfekt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 skriver så prefekt jag kan, bara att jag inte vet hur man ska skriva.... ex. ska det vara +46 eller 0046? och ska man ha några mellanrum i telenumret? skiter snart i detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts