okka Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 när jag har spelat vice city ett tag så kommer det upp en varningsruta där det står "unhandled expedition: c0000005 at adress: 004e004c" skumt. jag har installerat om det fast det händer ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 för mig va de bara att ominstarlera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 vad har det med modding att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 vad har det med modding att göra problemet brukar uppstå av att man moddar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Det här brukar funka: 1. Avinstallera VC 2. Ta bort Save games. 3. Rensa bort alla vice city nycklar i registret 4. Ominstallera 5. Borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 gjör så åxå att du gjör backuper av alla bilar och grejer du moddar om... på så vis går allt snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Men gör en backup på save games innan du tar bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Först.... har du lagt in någon ..tex. "american.txd" så kan det vara problemet, jag har haft samma problem, och en ett helvete för att komma på vad det kunde vara, så ta bort den och använd en orginal!!!!!!!!!!. Alla problem har uppstått när jag har lagt in American.txd så undvik med det... Om inte det löser problemet så ska jag tänka efter vad det annars kan vara, jag kan slå-vad om att jag har haft nästan alla problem som gäller om att lägga till saker i spelet... speciellt bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 vars ligger VC Keysen (nycklarna) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Kanske jag som är dum....... men vad men vad menar du!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Först.... har du lagt in någon ..tex. "american.txd" så kan det vara problemet, jag har haft samma problem, och en ett helvete för att komma på vad det kunde vara, så ta bort den och använd en orginal!!!!!!!!!!. Alla problem har uppstått när jag har lagt in American.txd så undvik med det... Om inte det löser problemet så ska jag tänka efter vad det annars kan vara, jag kan slå-vad om att jag har haft nästan alla problem som gäller om att lägga till saker i spelet... speciellt bilar... Menar du inte American.gxt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Menar du inte American.gxt? jag tror de! skojar de heter väl American.txd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 jag tror de! skojar de heter väl American.txd? Nej det finns ingen textur som heter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Opssss!!!! :"> ahhh whatever.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts