Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 kan virus komma in på CD skivor eller inte? min pappa sa att de inte kunde komma in. Min pappa sa bara att de kunde komma in om man brände n de men hur är de egentiligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 kan virus komma in på CD skivor eller inte? min pappa sa att de inte kunde komma in. Min pappa sa bara att de kunde komma in om man brände n de men hur är de egentiligen?? Man kan bara få in virus på en skiva om du bränner in en virus smittad fil på skivan.. Annars är det en omöjlighet eftersom man inte kan lägga till och ta bort saker på cd skivor..(om det inte är en cd-rw, men ändå...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Man måste ju inte bränna in den. Så ja det kan komma in genom CD skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 ok man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 två olika svar vad är det rätta egentiligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Man måste ju inte bränna in den. Så ja det kan komma in genom CD skivor. Nu va frågan om det kunde komma virus å en skiva.. Inte om man kunde få virus från skivor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Nu va frågan om det kunde komma virus å en skiva.. Inte om man kunde få virus från skivor... Då uppfattade jag den fel. Men spela roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 så stellhell har rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 och hur vet man om de e CD-Rw?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 brukar stå på förpakningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 så stellhell har rätt ? Ja, jag hade rätt.. vad tror du om mig.. Sen så står det på fodralet och skivan om det är CD-RW men jag tar tillbaka att det kan komma virus på som för det måste först rensa ur skivan och skriva över och det kan man bara göra i ett brännings program så det går inte på en CD-RW heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 jag tackar så hemskt mycket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Sen var det ju iofs fel att man bara kan bränna in den. Och jag hade ju inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 ahhhhhh vad ä rätt ? ??? svara någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 ahhhhhh vad ä rätt ? ??? svara någon Stells svar stämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 oki då vet jag de, börjar bli lite yr nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 det kan komma in virus på cdskivor jag fick det jag hade parite.a och .b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 det kan komma in virus på cdskivor jag fick det jag hade parite.a och .b Nej Du måste ha haft viruset när du brände skivan.. Eller om du köpte skivan kan nån fil på tillverkarens dator vara infekterad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 nej kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 visa har rätt, du måste bränna in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts