Jacker Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 1. Hur laddar man hem MTA från den här sidan? 2. Vilket program andvänder ni för att ta bra Screens? Ni säger tryck på "Print Screen" men vart hamnar bilden? vilket program? o.s.v.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 1. Nedladdning länkarna hittas längst ner på den där sidan. Dom har typ 20 host's , så det går inte att missa. 2. Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 1. Nedladdning länkarna hittas längst ner på den där sidan. Dom har typ 20 host's , så det går inte att missa. 2. Fraps Men vilken ska jag ladda (MTA)? Och vilken ska jag ladda oss Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Men vilken ska jag ladda (MTA)? Och vilken ska jag ladda oss Fraps? Print Scrren är enklast Tryck på Print Screen, sen minimera GTA eller vilket spel du än spelar, gå in i Paint, Redigera, Klistra (eller CTRL-V) , Spara som JPEG bild ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Och vilken ska jag ladda oss Fraps? Print Scrren är enklast Tryck på Print Screen, sen minimera GTA eller vilket spel du än spelar, gå in i Paint, Redigera, Klistra (eller CTRL-V) , Spara som JPEG bild ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 I MTA:VC är det lättaste sättet att ta screenshots väldigt enkelt. Tryck bara på F12 så sparas screenen i din ViceCity-mapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Men vilken ska jag ladda (MTA)? Och vilken ska jag ladda oss Fraps? beror på vilket du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 hur gör man för att ta screens med fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Num lock är default, men man kan ändra i Fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 På MTA när jag trycker på Download så kommer det upp Ex: Penneslyvania, USA eller Texas, USA....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ta bara nån, alla är lika snabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 OK! . Tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts