the-copy Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Jo, som sagt så jävlas min ljud anläggning med mig själv Vissa dagar så går det som på rälls, men ena dagen så höjs ljudet, sänks ljudet, höjs ljudet, osv. Detta är ett av det störta irritations objektet jag har, ena stunden förvinner det, sedan lågt, sedan det högsta (inte det allra högta, utan högsta som ljud anläggningen tillåter) Har Zonealarm och en router med brandvägg. Jag har stäng av internet förbindelsen mellan ethernet kortet och routern i ZA, men icke, det fortätter, jag har dragit ut nätverks kortet, men icke... Man kan tro att det spökar.. Lösning någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ljudkort? OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Sound Blaster Live! 5.1 det är i xp det händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Sound Blaster Live! 5.1 det är i xp det händer Jag har exakt samma kombination som du. Visst kan ljudet vara förjävligt ibland, och funka som en cykel utan hjul. Men jag har aldrig råkat ut för det du säger. Har du de senaste drivrutinerna? Och har du kollat om det finns tandtroll eller hattifnattar i diskettstationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 ok, jag kollar (/me går och tänder ljuset...) /me häntar en ficklampa för han kunde inte se nått... näe, inte en enda hattifnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts