fabian Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag flög med dodon över sant marks och bilskroten på Portland och fortsatte sedan genom bergväggen när jag kom ut på andra sidan såg radarn ut så här: Tryck här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nu ska det nog funka: Tryck här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det måste jag testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vad står det GARY`S Town på radarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det ser ut som det står 2 eller 3 olika saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vad mysko! dom kanske skulle göra 3till städer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Aha...när jag laddade ner första färgradarn fanns en karta med där dom där ställena stod med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Haha! vad stod alla namnen Gary sen något på i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag flög över bilskroten och sedan rakt in i berget men såg ingenting konstigt på radarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vilket berg orkar nån ta ett screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det finns väll inget berg vid bil skroten .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det finns väll inget berg vid bil skroten .... Nä men bredvid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Brevid ligger ju vägen... menar ni det där lilla berget som bussen sitter fast vid?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har tolkat det som att det är bakom Salvatore Mansion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Hmm? han sa för bi Saint marks sen till portland bil skroten! sen kom jag ut på andra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Han måste ha åkt ut i havet altså?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Säkerligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man flyger ut över havet vid bilskroten, strax efter kommer en bergvägg som man flyger genom då kommer man ut på andra sidan där står det i radarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 man ska flyga hela vägen ut till kanten. 2 screenshots till: Trcyk här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 På radarn står det: "Obbeburg", "Aaronsville", "Woodcunty", "Les county", "Garystown", Chris´sTown" och "Adamton" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts