Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Tänkte fråga om nån visste hur man fick en skottsäker cheetah om man nu kan få det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 När du kör El Burros första uppdrag "Turismo" så kan man ramma en av motståndarna och sno bilen Motståndarnas bilar är BP/EP/FP, lyxbilar med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 men är inte bilarna låsta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Man var visst tvungen att köra den till sitt garage oxå. Sen sparar man och när man laddar spelet sedan så är bilen som ny, utan lås. Jag har inte försökt med det själv så jag gjorde ett test nu. Jag lyckades välta en av bilarna under callahan bron, efter en lång tid av puttade och jagande av triads så var jag äntligen frame till själva gränden där garaget ligger. Jag puttade upp bilen för sluttningen men så... börjar bilen att brinna !@#¤!#)&"!# Helt plötsligt var hela bilen (och jag oxå) helt förstörd! bara några meter innan garaget! Argh... det där gör jag inte igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 du lyckades nästan i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2002 Man var visst tvungen att köra den till sitt garage oxå. Sen sparar man och när man laddar spelet sedan så är bilen som ny, utan lås. Jag har inte försökt med det själv så jag gjorde ett test nu. Jag lyckades välta en av bilarna under callahan bron, efter en lång tid av puttade och jagande av triads så var jag äntligen frame till själva gränden där garaget ligger. Jag puttade upp bilen för sluttningen men så... börjar bilen att brinna !@#¤!#)&"!# Helt plötsligt var hela bilen (och jag oxå) helt förstörd! bara några meter innan garaget! Argh... det där gör jag inte igen... Ha, ha, ha!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 20 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 det är ju grymmt svårt att få den där skottsäkra cheetah till garage ibland börjar den brinna eller krockar och brinner upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2002 men om ni gör Rays (Dass killlens) sista uppdrag får man ju en skott säker bil oxå......fast mni knaske inte kommit så långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 OOO coolt och flyga med tanken!! flög till ghost town!! så skulle jag landa där så började tanken brinna så fick jag göra om det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 hur gör man för att vrida kanonen på tanken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 På PS2 ska ma dra i den där saken på höger eller vänster sida så slår man in doddo koden så har man pipan bakom tanken så skjuter ma tillslut har man så hög fart så man flyger (fast du måste skjuta i luften med annars blir det BOMMM!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 23 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 har inte kommit till ray än hmmm inte den bästa på gta 3 men tränning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts