whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) när jag startar ondskapet trycker på start game så får jag upp "some or all of you vice city files are modified, please re isnatall blablablabk" har installerat om, har en vän som liksom inte pröjsat för vice city men han kommer in...nånn som vet vad jag skall göra? edit: fixat men när jag trycker på start game i mta client händer ingenting Redigerad 21 september, 2003 av whazakhazahaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Det står ju att du har moddade filer och inte får det. Du ska installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 när jag startar ondskapet trycker på start game så får jag upp "some or all of you vice city files are modified, please re isnatall blablablabk" har installerat om, har en vän som liksom inte pröjsat för vice city men han kommer in...nånn som vet vad jag skall göra? edit: fixat men när jag trycker på start game i mta client händer ingenting Hur gjorde du för att få bort det då.. själva: "Du har ett moddar VC blabla..." ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 ne de va en lång historia men jag har installerat om och fixat med dehär skit MTA i 20 timmar händer ingenting när jag trycker på start game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 ne de va en lång historia men jag har installerat om och fixat med dehär skit MTA i 20 timmar händer ingenting när jag trycker på start game du ska inte starta vc, det finns en knapp i mta som dewt står start new game eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts