Zyber Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Är det bara för mig som man inte ser namnet och hur mycket liv man har kvar på andra personer? T.ex. så som det ser ut på den här screenshoten, men det syns inte för mig http://www.mtavc.com/images/tt1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 tror det är F10 man trycker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 tror det är F10 man trycker på Ska genast prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Är det bara för mig som man inte ser namnet och hur mycket liv man har kvar på andra personer? T.ex. så som det ser ut på den här screenshoten, men det syns inte för mig http://www.mtavc.com/images/tt1.jpg Det blev likadant för mig efter ett tag. F10 hjälpte inte... För övrigt tycker jag namnet borde stå på kartan också, eller åtminstone vilket lag personen tillhör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta. whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu, snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta. whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu, snälla hjälp mig Har du en köpt version av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag har laddat ner och mta funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 precis, ne de har ja inte men ett flertal som inte köpt spelet kommr in endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 F*Y F*N måste jag säga, man kan inte spela när man har moddat om sin GTA:VC och jag tänker F*N heller inte installera om det, för då tar jag bort all jag har gjort. Och jag kan säga er att det är J***ligt mycke som jag har gjort om i VC.. Blähh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nemen, Supra, Svär inte så j*vla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ok jag ska för "helvete"sluta säga Jävlar, fan, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Bara att kopiera hela VC-mappen och byta namn från "kopia av Vice City" till "Vice City - Mods" eller nått... Sen är det bara att installera om VC och döpa mappen till "Vice City - MTA"... eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 mitt mta säger nåt om version-fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 okok, tillbaka till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Bara att kopiera hela VC-mappen och byta namn från "kopia av Vice City" till "Vice City - Mods" eller nått... Sen är det bara att installera om VC och döpa mappen till "Vice City - MTA"... eller nått... Det kvittar om jag gör det, för att jag har redan moddat om spelet. För då kommer jag skapa en exakt kopia av det. Och det går inte att installera en omoddad vice city på datorn P.G.A att installationen känner av om det redan är installerat och frågar då om jag vill ta bort det..........och jag svarar HELL NOOOOO OCH bla bla bla bla bla bla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 MTA ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Det kvittar om jag gör det, för att jag har redan moddat om spelet. För då kommer jag skapa en exakt kopia av det. Och det går inte att installera en omoddad vice city på datorn P.G.A att installationen känner av om det redan är installerat och frågar då om jag vill ta bort det..........och jag svarar HELL NOOOOO OCH bla bla bla bla bla bla.... zippa det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Det kvittar om jag gör det, för att jag har redan moddat om spelet. För då kommer jag skapa en exakt kopia av det. Och det går inte att installera en omoddad vice city på datorn P.G.A att installationen känner av om det redan är installerat och frågar då om jag vill ta bort det..........och jag svarar HELL NOOOOO OCH bla bla bla bla bla bla.... Men du måste ju avinstallera det Du har två mappar: "Vice City" "Vice City - Mods" Du väljer att avinstallera och mappen "Vice City" försvinner men "Vice City - Mods" blir kvar. Sedan är det bara att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts