Jump to content

MTA 0.2

Zyber
 Share

Recommended Posts

Är det bara för mig som man inte ser namnet och hur mycket liv man har kvar på andra personer? :unsure:

T.ex. så som det ser ut på den här screenshoten, men det syns inte för mig :ohttp://www.mtavc.com/images/tt1.jpg

Det blev likadant för mig efter ett tag. F10 hjälpte inte... :D

För övrigt tycker jag namnet borde stå på kartan också, eller åtminstone vilket lag personen tillhör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta.

whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu,

snälla hjälp mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta.

whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu,

snälla hjälp mig

Har du en köpt version av spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara att kopiera hela VC-mappen och byta namn från "kopia av Vice City" till "Vice City - Mods" eller nått...

Sen är det bara att installera om VC och döpa mappen till "Vice City - MTA"... eller nått...

Det kvittar om jag gör det, för att jag har redan moddat om spelet. För då kommer jag skapa en exakt kopia av det. Och det går inte att installera en omoddad vice city på datorn P.G.A att installationen känner av om det redan är installerat och frågar då om jag vill ta bort det..........och jag svarar HELL NOOOOO

>_<>_< OCH bla bla bla bla bla bla....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kvittar om jag gör det, för att jag har redan moddat om spelet. För då kommer jag skapa en exakt kopia av det. Och det går inte att installera en omoddad vice city på datorn P.G.A att installationen känner av om det redan är installerat och frågar då om jag vill ta bort det..........och jag svarar HELL NOOOOO

:shifty::D OCH bla bla bla bla bla bla....

zippa det....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:shifty::D OCH bla bla bla bla bla bla....

Men du måste ju avinstallera det :P

Du har två mappar:

"Vice City"

"Vice City - Mods"

Du väljer att avinstallera och mappen "Vice City" försvinner men "Vice City - Mods" blir kvar.

Sedan är det bara att installera om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor