MaTTe_Gta Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Innan detta hände så modda jag ca 20 bilar. Nu efter så funka singelplayer, new game och load game. Men när jag startar mta så blir det [Såhär] varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Tror det beror på att du har andra moddar installerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 ok, men nån admin kan tabort denna tråden nu.. för jag installera mta 0.2 och där får man ju inte ha moddar ändå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 onödigt att ta bort trådar... jag hadde precis samma fel (försvann när jag tog bort moddarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 va, va e de för moddar man inte får ha inne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 med 0.2 får man inte ha några moddar alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 va, va e de för moddar man inte får ha inne då? Man får inte ha några moddar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Man får inte ha några moddar alls. men hallå! kalle har ju redan sagt det!!! (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 va, va e de för moddar man inte får ha inne då? i 0.1 så får man ha inne moddar, men inte i 2:an... fast man får nog inte modda så mycket som jag gjorde, för då blir det konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 hur får man igång MTA 0.2 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 hur får man igång MTA 0.2 :"> Hur man får igång? man startar mta och sen finns det en knapp i mta som det står start vc eller nåt sånt, stat game kanske det står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts