Zyber Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Är det någon här som är medlem på NukeZone? ( http://www.nukezone.nu ) Det är ett textbaserat online-spel, som går ut på att bygga upp en arme och attackera andra. Det är ganska kul, om du inte är medlem så borde du genast regga dig! Om du är medlem där, vad har du för networth? Min networth ligger på $1 300 000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 borde inte den här topicen och "arenan" ligga i spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 borde inte den här topicen och "arenan" ligga i spel? Jo, egentligen... Tänkte inte på det... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Jo, egentligen... Tänkte inte på det...:"> äh vem bryr sig, ska kolla in nukezone nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Tycker att spelet verkar (Förlåt, men...) löjligt. Testade det men kom inte in, för många inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Tycker att spelet verkar (Förlåt, men...) löjligt. Testade det men kom inte in, för många inne Ja, det är skitjobbigt med den sidan. Är det mer än 1100 online så kan man inte logga in, och efter klockan 18:00 så går det inte att logga in om det är 1000 online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 ville bara berätta att ja hade 3 000 000 i NW när ja sluta lira.. vill nån ha min NZ? är med i en clan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 min höjdpunkt på NZ var när jag låg i topp 100 i NW....låg på plats 38... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Spelade, sög, orkar inte mer, nej, jag är inget för textbaserat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 NukeZone suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 jag börja häromdagen. men jag har det bara för att jag ska ha något o göra på rasterna i skolan. annars så skiter jag i de. jag lirar Utopia. någon som lirar??? man kan säga att det är ungerär samma sak som NZ, men 100 gånger roligare. det é lite mer år medeltiden hållet... http://games.swirve.com/utopia/ jag har lirat det sen jag gick andra terminen i 6:an, o nu går jag i andra ring på Vipeholms skolan i Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts