Green_Goblin Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Bild snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/Gta-suxx.jpg Redigerad 20 september, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 ..vilka stora ögon hon har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 ..vilka stora ögon hon har.. jag ser ingen svart pupil ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 jag ser ingen svart pupil ( ) Snarare röd pupill skulle jag vilja sem lite sjukt med svarta! Ja, hon är ju iofs två levande bröst med en skalle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 tycker ni inte hon ser lite fyrkantig utt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 tycker ni inte hon ser lite fyrkantig utt Tänk på att Vice City's grafikmotor inte klarar av runda detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 De är riktigt ***** bääd att de n inte gör de. De gör ju fasen mafias! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) Offtopic: Har ni tänkt på att mitt namn stämmer bra in på Candy SuXx? EDIT: Blev lite fel här Redigerad 22 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Hon heter iofs Candy Suxxx med tre X för XXX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Hon heter iofs Candy Suxxx med tre X för XXX. Va??? Jag vill ändra namn!! (Men jag tänkte på det också innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 De är riktigt ***** bääd att de n inte gör de. De gör ju fasen mafias! Mafia's grafikmotor klarar inte heller runda detaljer. Men dom har fixat så det ser väldigt snyggt ut ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ärsh pettetesser, GTA VC är ändå ruggigt fult. Gillar inte alls grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ja men,hennes åh åh åh knulljud lät rätt så sköna när dom håll på i film studios,fick man se ett antal gånger... för det var väl introt till "Dildo dodo" körde det uppdraget 20 gånger på ungefär en 1 dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ja men,hennes åh åh åh knulljud lät rätt så sköna när dom håll på i film studios,fick man se ett antal gånger... för det var väl introt till "Dildo dodo" körde det uppdraget 20 gånger på ungefär en 1 dag Bara för att få höra ljuden eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Schonke Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Ja men,hennes åh åh åh knulljud lät rätt så sköna när dom håll på i film studios,fick man se ett antal gånger... för det var väl introt till "Dildo dodo" körde det uppdraget 20 gånger på ungefär en 1 dag hmmm... då kan jag tippsa dig om att alla uppdragsljud + polis-, ambulans- och taxiradion ligger på cd2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Här har vi henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Det är Jenna Jameson som gör rösten till henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Det är Jenna Jameson som gör rösten till henne... Och hon é snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Och hon é snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts