kattälskaren Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Jag har instalerat en mod men spelet krasade så jag råkade ta bort en fil och när det är en liten bit kvar så stannar spelet men jag har lånat ut det så jag kan inte instalera om SNÄLLA HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Har du tagit bort en fil så får du låna tillbaka spelet och installera om. Eller säger du bara så för att du har tankat det olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 nej, jag har orginal(jag jugerer inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Scraw@ tror du själv att han laddar ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Öh.. Jag frågade bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) Men jag har inte laddat ner första gången jag köpte det så fick jag två spel skivor så jag behöll den ena och skikade tillbaks det så fick jag ett nytt Redigerad 20 september, 2003 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts