don_salvatore87 Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) Ikväll sänds MIAMI VICE avsnitt nr .19 "Made for each other" Handling : Zito flyttar in hos Switek och hans flickvän, men de personliga konflikterna äventyrar ett tillslag mot en colombiansk knarkhandlare. OBS! avsnitt nr.18 utgick förra fredagen pga mordet på Anna Lindh men ledningen i kanal5 har lovat att avsnttet kommer att sändas i framtiden MISSA INTE!!!!! kl. 00.10 KANAL5 http://www.f1cartvideos.com/tvshowcar_miamivice_large.jpg Redigerad 20 september, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 vet inte så mycketom miami vice, hört att de ska finnas rätt så många likheter mellan programmet och spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 jag spelade in det förra veckan trodde jag men sen på morgonen när jag skulle kolla på det så fanns det inte med på bandet. trodde det var videon det var fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 vad tyckte ni om dagens avsnitt då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Noogie rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 a, han e cool + att inlednings scenen e ju bara bäst (nu har jag spelat in 19 avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts