StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe infoleaker fint namn,,, Hehe, ja.. "Infoläcka", hmmm... läcker han information tro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja kanske det ... fast inte mer värkar det som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 det kan vara sant! för chaetplanet e en bra sida! och tänk! spelet kommer ju om typ 8 dagar till dom så då kanske rockstars har gett ut fusken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 På chaetplanet finns ett fusk så man kan simma.... där sprack allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ööh va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Om det fusket finns så tror jag inte att han simmar!! Det skulle bli lite konstigt om R* la in massa simm rörelser bara för ett fusk!! Det är vad jag tror!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Dom där fusken är ju bara skitsnack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Om det fusket finns så tror jag inte att han simmar!! Det skulle bli lite konstigt om R* la in massa simm rörelser bara för ett fusk!! Det är vad jag tror!! gubben som man är kanske går på sim skola he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Sim skole fusk R1 R2 ner upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Sim skole fusk R1 R2 ner upp! He he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 det ska man ju skicka in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Infoleaker är grym, jag garvade som f*n när jag läste hans artikel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ingen normal människa använder ju fusk från första början(När man precis fått spelet)så va fan bråkar ni om??? jodå...min dumma kompis använde alla möjliga fusk för att klara 1:a banan på Max Payne men kunde inte det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Sämpo han måste vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag kan förstå om man använder fusk i t.ex GTA3 om man har varvat de redan men inte från början!! Du får ju inte ut nåt av spelet när man fuskar första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Man ska inte heller ta hjälp av kompis.. då blir det tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Vad gör man i Max Payne, jagar man bara brottslingar? Finns Max Payne till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Japp, de finns till dator!! Man ska typ hämnas sin frus och barns död!! Jag har de, de är skit tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Det enda som e grymt e BULLET-TIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts