_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Koder till vice city Öhhh hur kan dom ha så mycket unlock 2 player och free cash och allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De är nog bara nån idiot som har lagt ut dom för att lura folk!! För ingen i hela världen har ju VC, och jag tror inte att R* lägger ut fusk innan spelet är släppt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja någon J*VLA idiot och varför ha fusk till 2player då ska det ju vara med från början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De kommer väl inte gå att köra MP?! Så då finns de ju inget fusk som gör att man kan de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 SJUKT asså! (Ska spöa upp den J*vel som håller på att luras med mig)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ingen normal människa använder ju fusk från första början(När man precis fått spelet)så va fan bråkar ni om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 http://tommyvercetti.com/movies.html Här finns en film på Maverick (helikopter) titta på den för där ser man ganska mycke av staden!! Funnylin om du läser igenom hela de här topicet så förstår du KANSKE varför vi är irriterade!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja det e ju SK*T störande när någon lägger ut MP3 fusk 2 player fusk cash fusk när spelet inte ens finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 När jag gick in på sidan kom det upp något med att man kan tjäna pengar automatiskt, jag registreade mig men fattar inte vad man ska göra. Kolla själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hmmm, jag skulle aldrig regga mig på sånt där skit, de kommer bara en räkning hem på hur mycke som helst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 www.cheatplanet.com/ sen ta PS2 sen cheats sen på G sen grand theft auto VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Maila idioten!!!! Jag mailade sidan Infoleaker hade varit på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Idioten? Han e ingen IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vem Infoleaker är en idiot!! Och han som la ut fusken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jaha jag trodde du menade Arvid! (Han som lade ut fusken e en IDIOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Arvid är ingen idiot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nej det e han verkligen inte (Titta datumet när han postade fusken då 13october Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 För då har han fått tag i fusk, my ass vilket cp!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 "Infoleaker" är ingen idiot Det är bara en person som skrivit en ironisk artikel om Vice City, trodde ni skulle förstå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe infoleaker fint namn,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts