Krax Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 grad 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 jaaaa! om 8 silver mynt har man en strids yxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 (redigerad) grad 23 Ooh lala! Det är inte varje dag man ser sånt här! Menade alltså bilden! Redigerad 30 september, 2003 av Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 strids yxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 lol 7 styckna inloggade på Arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 igår så var inloggnings delen nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 (redigerad) Fy f*n vad töntigt....jag e bannad bara för att jag har 2 medlemmar....den första vart tagen och då säger dom att jag har 2 st OCH det värsta e att KRAX har tagit min användare på arenan...KRAX på denna sida Redigerad 2 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Fy f*n vad töntigt....jag e bannad bara för att jag har 2 medlemmar....den första vart tagen och då säger dom att jag har 2 st OCH det värsta e att KRAX har tagit min användare på arenan...KRAX på denna sida ja så kan det gå jag känner två till som har två medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) jag har skrivit en krönika om en del ur alvmans liv jag vet inte hur man skriver krönikor på arenan och det var för många tecken för att ha den i biografin så jag lägger upp den här säg gärna vad ni tycker om den. (svin dålig - dålig - sådär - bra - mycket bra - as bra) alvmans_liv.doc Redigerad 3 oktober, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Känner också en som har två användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 känner en som har tagit min användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
weferoz Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Jag spelar arenan, heter "freezer" som profil. Har spelat i 3 ½ år , sen det skapades, så man kan väl kalla mig rutinerad spelare =) . Äger också en klan .. Aûraz-Xzeron .. För er som vill ha en chans att bli bra så är det omstart på arenan 18:00 ikväll Fredag, alla gladiatorer raderas och får börja om på nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 gillar inte omstarten. min gladiator var på grad8 och hade över 900 mynt :/ ( mynten raderas väl också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 gillar inte omstarten. min gladiator var på grad8 och hade över 900 mynt :/ ( mynten raderas väl också) Håller med det är jobbigt. Fast jag är ganska snabb på att avancera så jag kanske kan komma upp på top 50 listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts