StellHell Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 nån kan väl bli medlem i min liga? förövrigt heter den the warriors vad betyder btw? Ska kolla om jag kan joina... btw = between = föresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ska kolla om jag kan joina... btw = between = föresten.. Står ju annars för By The Way... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 jaja, samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Är ej guldmedlem så jag kan inte bli medlem i din liga :'( Fast jag ligger på minus 1 i hälsa Ett tips guardian. köp bara vapen och en sköld O.B.S kan jag få din msn? menar du mig? jag har ingen msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 har varit medlem på arenan i 3 år kört sedan betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 har varit medlem på arenan i 3 år kört sedan betan åååå jäklar det menar du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 har varit medlem på arenan i 3 år kört sedan betan WOW! Har ju iofs också gjort det... :"> Skitpoppis i skolan för typ 2 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 (redigerad) Kan alla säga sina grader?? Min e död! :'( Jag råkade utmana 4 st hydra fast jag skulle ta goblins. Innan kollade jag på hydras sen glömde jag bort mig och tog 4 hydras. Men det e sånt som händer. min va på grad 7 Redigerad 24 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Gladiator: Warmedal Grad 5 Vapen: Spikklubba Skydd: bucklare [ Bytes snart ] Huvud: stormhuva Armar: härdat läder Kropp: björnpäls Ben: härdat läder Vikt: 18 KV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Gladiator: Warmedal Grad 5 Vapen: Spikklubba Skydd: bucklare [ Bytes snart ] Huvud: stormhuva Armar: härdat läder Kropp: björnpäls Ben: härdat läder Vikt: 18 KV Ett tips warmedal...... köp bara vapen och sköld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ehm.. Det är bra med utrustning som motverkar attacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ehm.. Det är bra med utrustning som motverkar attacker. Aha? Varför har då koskenkorva inga sånt på sig då?? KOSKENKORVA - Finn Warrior BÄR PÅ SIG Vapenarm stor morgonstjärna Sköldarm scutata Rustning Huvud ---ingen Armar ----ingen Kropp ----ingen Ben ----ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ett tips warmedal...... köp bara vapen och sköld om du kollar på min basinfo står det att jag gör gladiatorn starkare.. håller på att skaffa Mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 om du kollar på min basinfo står det att jag gör gladiatorn starkare.. håller på att skaffa Mynt. Aha men det e bäst att bara ha vapen och sköld!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Aha? Varför har då koskenkorva inga sånt på sig då?? KOSKENKORVA - Finn Warrior BÄR PÅ SIG Vapenarm stor morgonstjärna Sköldarm scutata Rustning Huvud ---ingen Armar ----ingen Kropp ----ingen Ben ----ingen Cheater? Det finns ju editors och sånt.. Eller så har han bara spelat mycket och har ödslat mycket tid så att hans gladiator tar asmycket skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 man behöver ej rustning bara om man blir lätt skadad Namn: Aida Kön: kvinna Grad: 4 Vapen:spjut sköld:bucklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Cheater? Det finns ju editors och sånt.. Eller så har han bara spelat mycket och har ödslat mycket tid så att hans gladiator tar asmycket skada. DU SNACKAR F*N INTE SKIT OM KOSKENKORVA!!!!! Han har varit den 4 medlemmem där sen dom gjorde sidan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 inget bråk nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 inget bråk nu Ok då vart lite sur för ahn e inte jäla cheater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 Hur utmanar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts