guardian Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag har en ny gladiator nu som heter alvman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag har en ny gladiator nu som heter alvman Alvman! HAHAHAHA!! Fan vad ägande namn! Hahaha, ska vi fajtas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag utmana dig alvman utmana Ade_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag utmana dig alvman utmana Ade_ Vilken grad ligger du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 2 snart 3 eh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Jag dör HELA TIDEN! När jag blivit bra med en gubbe dör han, det kommer jämt något förbannat monster och dödar mig... Hatar "Tyvärr är crice så illa skadad så han avlider"! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 men då måste du ju ta för svåra motståndare jag har inte dött än och jag har bara tagit dom i samma klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 men då måste du ju ta för svåra motståndare jag har inte dött än och jag har bara tagit dom i samma klass Nää, jag har bara haft för lite kraft och varit för ivrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 min dog också nu när jag precis hade gått förbi Graal i ranking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 min dog också nu när jag precis hade gått förbi Graal i ranking Visst får man en chock när man dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ähhhh dom dör inte bara min e på 4 nu. Visseligen höll jag på att dö jag har 16 i hälsa ett monster tog 15!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ähhhh dom dör inte bara min e på 4 nu. Visseligen höll jag på att dö jag har 16 i hälsa ett monster tog 15!! Men man kan ha -1 och så... Man dör inte på 0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 hade -7 förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Jaha tack det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 är det nån som vill utmana min kompis gladiator som heter alvis eller orky? (han har två) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 är det nån som vill utmana min kompis gladiator som heter alvis eller orky? (han har två) Vilken cheater! Han blir bannad därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Vilken cheater! Han blir bannad därifrån! LOL. vad kul att se hans min när han blir bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nån som ställer på en klan? btw, sök på Baborska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Nån som ställer på en klan? btw, sök på Baborska.. nån kan väl bli medlem i min liga? förövrigt heter den the warriors vad betyder btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) Är ej guldmedlem så jag kan inte bli medlem i din liga :'( Fast jag ligger på minus 1 i hälsa Ett tips guardian. köp bara vapen och en sköld O.B.S kan jag få din msn? Redigerad 23 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts