guardian Skrivet 20 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) / \ l R.I.P l l l l Guardian l l l l död: tiger l l l l level:5 l detta är en sorglig dag då vi begraver guardian. han dog p.g.a en sinnes sjuk tiger. så alla vi säger REST IN PACE. :'( :'( guardian vart dödad av en r*v tiger. tigern= räkna med att dö Redigerad 20 september, 2003 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 / \ l R.I.P l l l l Guardian l l l l död: tiger l l l l level:5 l detta är en sorglig dag då vi begraver guardian. han dog p.g.a en sinnes sjuk tiger. så alla vi säger REST IN PACE. :'( :'( guardian vart dödad av en r*v tiger. tigern= räkna med att dö Hehe, det händer alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 shit alltså höll på att dö :'( Det tog 11 och jag hadde 12!jag säger bara puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 När jag skrivit in allt i registreringen, och sen tryckt på "Bli Medlem till steg 2/3", så kommer det upp texten: "Du är inte inloggad." Vad är det för sjuk sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 blev så fgör mig med sen gick det bara hux flux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 blev så fgör mig med sen gick det bara hux flux För mig går det inte "hux flux". Har försökt typ 2 dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ok fråga inte mig bara förlåt för att jag inte kan hjälpa dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Vem klarar den store ELMIR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) jag (not) Redigerad 21 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Vem klarar den store ELMIR! JAG! MUHAHAHAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Vad i... nu är den sidan cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Vad i... nu är den sidan cp Säger du bara för att jag har utmanat dig och du fegar ur! MOHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 haha vad har ELMIR för grad ? jag har inte tävlat mot han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Kostar det pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Kostar det pengar Om du vill så kostar det pengar. Då får du fler funktioner, det kostar 19 kr/månad... Rätt onödigt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) Om du vill så kostar det pengar. Då får du fler funktioner, det kostar 19 kr/månad... Rätt onödigt enligt mig. ska man skicka det på post order då eller? har avancerat mig till grad 3 Redigerad 21 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 ska man skicka det på post order då eller? har avancerat mig till grad 3 Oroa dig inte för graderna, du dör snart! Själv har jag dött 3 gånger idag med gubbar som alla hade kommit upp i level 3! :'( Jag vet ej hur man betalar! Kanske kommer med räkningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Jag frågade matte och han sa att man skulle ringa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Jag frågade matte och han sa att man skulle ringa Ok, nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 kolla den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts