guardian Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 när jag kör mafia så kan gubbarna inte prata! musiken spelar som den ska och alla andra ljud funkar också. utom gubbarnas röster. varför? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 seg dator antar jag. händer mig också att rösterna blir så fast för mig hackar dom bara eller som missar man typ 2 sek men jag vet ej hur du ska göra :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Prova att höja volymen för voice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 när jag kör mafia så kan gubbarna inte prata! musiken spelar som den ska och alla andra ljud funkar också. utom gubbarnas röster. varför? :'( mm.. samma problem för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts