Lallaren Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 ja e de de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 ja e de de ? som dom anra sa , nej det är det inte (fast man skulle kunna tro det) buggar som fan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 som dom anra sa , nej det är det inte (fast man skulle kunna tro det) buggar som fan...) Det är klart att det är buggigt, glöm inte att det är cs vi snackar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 ok vilket e roligast då 1.5 eller 1.6 ska skaffa CS snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 1.6 är roligare, men suger ap arsle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Skaffa 1.6... WON tänker stänga 1.5 så man inte kan lira med det på internet längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Skaffa 1.6... WON tänker stänga 1.5 så man inte kan lira med det på internet längre... Är det sant då? Har hört det förut. Kan vara rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Nej inte rykten. Hela Won kommer stängas ner wilket tvingar alla moddar att spelas genom Steam! (suger? ja?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Steam äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Steam äger... ....endast ytterst lite....när det väl funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Steam äger... hur kan du säga nånt sånt passa dig så jag inte slutar hosta din sign... alvarligt, steam suger fett (som hultan sa, idén är bra, men programet riktigt dåligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 öh, programmet är über, man kan göraq mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ne, jag kan inte skapa nytt account ensingång Riktigt dåligt gjort, dom kunde iaf gjort det bättre och mer buggfritt än betan ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 jag börja lira cs i förrgår. ladda ner 1.6. verkar väl kul men jag gillar inte skölden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 nu har 1.6 updaterat men det e en sak.. och det e att ja har råkat ställa in på högsta upplösning och när ja försöker starta det så startar det men efter en sek så bara stängs allt ner igen :'( kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 (redigerad) Det suger. Jag laddade ner betan precis när den kom och spelade. I början var det skitbuggigt men det blev bättre med tiden. Efter ett tag så var det perfekt och nästan inga buggar alls. Då va det som roligast och jag ville att dom skulle behålla det så. Men nu släpper dom 1.6 fullversionen. Så jag laddar ner det och tänkte att mitt gamla acount skulle funka men nej, så jag gjorde ett nytt. Men gissa vad som händer? Får upp ett jävla peer error och kan inte ens regga mig, jävla skit program! Redigerad 22 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Det suger. Jag laddade ner betan precis när den kom och spelade. I början var det skitbuggigt men det blev bättre med tiden. Efter ett tag så var det perfekt och nästan inga buggar alls. Då va det som roligast och jag ville att dom skulle behålla det så. Men nu släpper dom 1.6 fullversionen. Så jag laddar ner det och tänkte att mitt gamla acount skulle funka men nej, så jag gjorde ett nytt. Men gissa vad som händer? Får upp ett jävla peer error och kan inte ens regga mig, jävla skit program! håller med ett :'( tag körde jag beta och nu funkar det fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts