macke_!03 Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nån som vet om man kan koppla på lasbils flaken/vagnarna på lastbilarna? Isåfall hur??? P.sSkit bra sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tyvärr det går inte om ingen moddar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Bli inte förvånad om de går i VC!! För de gick ju GTA 2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Gjorde det? hur gör man det? har jag aldrig sett IaF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Spelade GTA 2 igår och då hittade jag ett släp som gick att koppla på en "Truck cab" nånting sånt, men den sög att svänga med!! Men kör omkring i GTA2 om du inte tror mig!! Men man kommer ju kunna ha olika extra jobb, polis, brandman, ambulanskille, typ pizzabud, taxi chaffis m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Pizza bud Å I love pizza får man äta upp den själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 HAHA, nåt slags bud ska man kunna vara!! Har läst de i IGN INsiders preview tror jag!!! Men jag blir inte förvånad om man kan vara lastbils chaffis!!! Man ska kunna ÅKA buss och taxi, inte bara sno!! Så kanske man kan plocka upp folk i buss som i GTA2, och eftersom man kan hoppa ur i farten kan man packa bussen full och sen köra mot ett stup ner i vattnet och hoppa ut i sista sekunden och se när bussen åker över kanten och ner i vattnet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Man ska rigga bussen med en bomb sen ställa den vid hamburge baren sen *******************BOOOOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 HAHA, de skulle oxå vara skoj!! Undra om de går att sätta bomber på mc, för man ska ju kunna köra inomhus med den, då kan man köra in i ett shoppingcenter och sämlla av bomben bland allt folk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe köra den på en bro sen smälla den så att ingen kommer över sen dödar man allt folk i den staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Eller spränga en polis station i bitar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja den där som man kan gå in i man riggar bomber runt midjan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Då blir man helt plötsligt en plaistinie, eller kanske en finne!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Va dött de blev här då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*kiid* Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 På ett uppdrag i andra stan så ska man ju spränga en liten del av polisstationen och rädda en kille jag tror det hette kanbu's bust out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 På ett uppdrag i andra stan så ska man ju spränga en liten del av polisstationen och rädda en kille jag tror det hette kanbu's bust out. Vad snackar du om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Han snackar om ett uppdrag i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 När vi pratar om VC!! Alla här har spelat GTA3 så vi vet att de finns ett sånt uppdrag men de va inte de vi skrev om!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts