Jacker Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 (redigerad) Jag ladda hem en modd med "Real Car names" Här är listan!: Admiral - Mercedes-Benz 200 Ambulance - Paramedic Truck Angel - Harley Davidson (please someone find which model, you'll be added to credits) Baggage Handler - Baggage Handler (?) Banshee - Chevy Corvette Barracks OL - M54A2 Benson - 10' U-HAUL truck BF Injection - VW Buggy Blista Compact - Honda CRX Bloodring Banger - Bloodring Banger (?) Bobcat - Ford Ranger Boxville - FedEx truck Burrito - Dodge Van Bus - Bus (?) Cabby - US Checker Taxi Cab Caddy - EZ-GO Golf Cart Cheetah - Ferrari Testarossa Coach - Neoplan Coast Guard - Coast Guard (?) Comet - Porsche 911 SC Targa Cuban Hermes - Cuban Hudson Metropolian Cuban Jetmax - Cuban Jetmax (?) Deluxo - DMC Delorean Dinghy - Dinghy (?) Enforcer - SWAT Van Esperanto - Cadilac Eldorado Faggio - Piaggio SKR125 FBI Washington - FBI Rolls Royce Phantom FBI Rancher - FBI Blazer Firetruck - Firetruck (?) Flatbed - Civil M54A2 Freeway - Harley Davidson (?) Gang Burrito - Gang Dodge Van Glendale - Dodge Polara Greenwood - Greenwood (?) Hermes - Hudson Metropolian Hunter - AH-64 Apache Idaho - Chevrolet Impala Infernus - Lamborghini Countach Kaufman Cab - Kaufman US Checker Taxi Cab Landstalker - Jeep Grand Cheerookee Linerunner - Peterbilt 379 Manana - VW Jetta CL Marquis - Moddy 27 Maveric - Bell 212 Mesa Grande - Jeep Wrangler Moonbeam - Chevy Astro Mr. Whoopee - Ice Cream Truck Mule - Mule (?) Oceanic - Ford Thunderbird Packer - Car Carrier (?) Patriot - Hummer PCJ-600 - Honda CBR-600 Perennial - Lada 1 Pheonx - Pontiac Trans AM Pizza Boy - Piaggio SKR125 Pizza Police - Ford Ltd Police Police Maveric - Bell 212 Police Pony - Volkswagen LT Predator - Predator (?) Rancher - Chevrolet Blazer Reefer - Reefer (?) Regina - Mazda 929 Rhino - T80 Rio - Rio (?) Romero's Hearse - Romero's Hearse (?) Rumpo - Mercedes-Benz Sprinter Sabre - Oldsmobile Cutlass Sabre Turbo - Oldsmobile Cutlass Turbo Sanchez - Yamaha YZ Sandking - Ford Bronco Sea Sparrow - Sea Bell 47D Securicar - Groupe Sechs Van Sentinel - BMW 735 Sentinel XS - BMW 735 Tuning Skimmer - Cessna 172 Seaplane Spand Express - Spand Express (?) Sparrow - Bell 47D Speeder - Speeder Stalion - Ford Mustang Stinger - Ferrari 365 Stretch - Stretch Top Fun - Top Fun (?) Trashmaster - Trash Truck (?) Tropic - Tropic (?) Virgo - Lincoln Mark VII Voodoo - Chevy Bel Air Walton - Walton (?) Washington - Rolls Royce Phantom Yankee - Yankee (?) Zebra Cab - Zebra US Checker Cab Men som ni ser så är den inte komplett! Så skaperen vill ha namn som inte finns av er som vet! mejla han på Airidas@hotmail.com. Så skicka namn som han inte har eller rätta namn som är fel till honom! Redigerad 19 september, 2003 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Airidas@hotmail.com. Så skicka namn som han inte har eller som är fel till honom! Jasså varför ska vi skicka fel namn till honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Ame.. jag menar att man ska rätta till namnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 dom e ju helt fel!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 "Washington - Rolls Royce Phantom" Tycker inte jag låter så rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 inte en chans att hermes e hudson metropolitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Ambulance - Paramedic Truck Angel - Harley Davidson Baggage Handler - Baggage Handler Bloodring Banger - Bloodring Banger (?) Bus - Bus Cabby - US Checker Taxi Cab Caddy - EZ-GO Golf Cart Coast Guard - Coast Guard Comet - Porsche 911 SC Targa Cuban Jetmax - Cuban Jetmax Dinghy - Dinghy Enforcer - SWAT Van Firetruck - Firetruck Freeway - Harley Davidson Greenwood - Greenwood Hunter - AH-64 Apache Infernus - Lamborghini Countach Kaufman Cab - Kaufman US Checker Taxi Cab Mr. Whoopee - Ice Cream Truck Mule - Mule Patriot - Hummer Predator - Predator Reefer - Reefer Rio - Rio Romero's Hearse - Romero's Hearse Spand Express - Spand Express Speeder - Speeder Stretch - Stretch Top Fun - Top Fun Trashmaster - Trash Truck Tropic - Tropic Yankee - Yankee Zebra Cab - Zebra US Checker Cab wow, jag visste inte att en Reefer var en Reefer ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Predator - Predator Reefer - Reefer Rio - Rio Romero's Hearse - Romero's Hearse Spand Express - Spand Express Speeder - Speeder Stretch - Stretch Top Fun - Top Fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Dom som inte är ändrade har han inte namnen på! Och jag tror att Washington är en Rolls Royce Phantom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Dom som inte är ändrade har han inte namnen på! Och jag tror att Washington är en Rolls Royce Phantom NEEEEEEEJ!!!! ( ) Lite lik är den väl då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Jag tror inte på Phantom...där emot Queen Bentley...jag sökte och hittade en bil som liknade Washington...tror i allafall den hette Queen Bentley...eller nåt i den stilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts