Super Supra Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Jag menar vilket är det bästa programet för att göra egna bilar!! vilket är mest populär!!! och lättast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 (redigerad) På vilket sätt? Om du vill göra modeller så är ZMODELER bäst. Om du vill göra texturer så är väl PS eller PSP bra. Om du vill trimma så är GTAVice Car Editor bra. Om du vill byta färg på den så är anteckningar bra. Redigerad 19 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 så vad jag förstod så är zmodeler bäst på att skapa bil modeller, men verkar vara ganska jobbigt. Jag har försökt, men har bara lyckats med att göra glans på bilar m.m. Jag fattar inte hur vissa kan göra så bra modeller, ta tex SUPRA GT (om ni har sett den) jag fattar det inte, F*N jag kan inte äns tänka mig att JAG skulle kunna göra så bra modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Jag kan inte heller göra modeler... ack... Men Det hela handlar om att du först tar fram en råbarkad version som ser någorlunda ut som utgångssobjekte. Alla mått o sånt ska stämma överens. Sen e de bara ett börja fixa fler o fler polys... Dom flesta hemmagjorda bilarna för ett annat spel som ja brukar spela brukar ligga på ca 4-5000 polys... De tar ganska lång tid o göra dom men det är värt mödan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 hmm, länk till ps,psp och car editor snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 hmm, länk till ps,psp och car editor snälla? PS o PSP kostar typ 10000kr så.. SURT!!! Sen får man inte länka till warez ändå.. Car editor finns nog på www.gta3mods.de eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 hmm undra just va warez har för adräss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) hmm undra just va warez har för adräss... dom har ingen adräss!!! dom har en adress ( ) Redigerad 20 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 dom har ingen adräss!!! dom har en adress ( ) Skärp dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 (redigerad) Skärp dig I'm sorry lunCH I never make to hurt you!I never let to make you cry. :'( Redigerad 20 september, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 demon på ps och psp finns väll att tanka på deras sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 demon på ps och psp finns väll att tanka på deras sidor? jepp, på adobe.se finns PS och psp på psp.com (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 download.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts