jontemad Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Tycker inte ni som följer serien 24 att det ska bli spännande ikväll nu när andra säsongen börjar.Undrar hur Jack mår efter allt som hände i förra säsongen. För er som vill se det ikväll men inte vet när det börjar så kommer det här: 21.00 på TV4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Självklart ska jag se det! Föjde hela förra sessången, och ska även följa denna sessång. bauers fru dog ju, men kimberly är ju kvar. Hörde att det hela utspelar sig ett par år/månader senare (än förra avsnittet), så Bauer ska tydligen vara skäggig. Handlingen, "Terrorister ska spränga Los Angeles i bitar med en atombomb", låter lite fantasilös men spännande. Hoppas det blir lika händelsefullt (!) som i förra sessången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Har inte sett ett enda avsnitt av det Kan nån berätta vad det handlar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 24 Handlar om CTU-agenten Jack Bauer som i den första säsongen ska förhindra att president kandidaten blir mördad och det hela utspelar sig under ett dygn. varav varje avsnitt(24 st) är en timme på dygnet.Jag rekomennderar dig att se 24 ikväll deltanator den e faktiskt riktigt bra. Ska bara tillägga att jag redan har sett den andra säsongen av 24 för jag har tillgång till dansk tv och där började dom redan sända serien i januari och så gick det sista avsnittet i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Tar mig den extremt stora friheten att flytta tråden till Grafik och Film forumet!(Mest för att den ska vara där men även för att jag vill visa min enorma makt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Det var inte så mycket som hände i första avsnittet... Var ju t.ex. bara en person som skjöts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Okej den kanske verkar lite seg men i nästa avsnitt om jag kom ihåg rätt så skulle det bli lite mer action i den.Man måste ge den lite tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 såg bara lite av första säsongen, tyckte inte de va så bra då. Men nu såg jag klockan 8-9 av andras säsongen, riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 e en trogen 24 tittare...köpte season 1 på dvd så fort den kom ut...vi hade till och med ett ex från usa hemma...innan slutet...men det blev tråkigt när man redan visste slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Lol, gillade sista scenen i andra avsnittet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Jag har inte sett andra avsnittet, spelade in det, ska se det ikväll. Så säg inte vad som hände ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 synd att George kommer att dö...han fick ju plutonium på sig och dom sa att det var extremt farligt...tycker han är grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Håller med. Han har alltid varit lite skum, trodde han var insider från första början Han Eric är skum också, hatar honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 tycker inte den e lika bra som förra året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 tycker inte den e lika bra som förra året! Den nya har ju knappt börjat! Ge den en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 tycker inte den e lika bra som förra året! Vadå inte bra? Det är ju hur bra som helst, älskar serien. Tycker i så fall att det är bättre nu, bättre handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 synd att George kommer att dö...han fick ju plutonium på sig och dom sa att det var extremt farligt...tycker han är grym... Kan slå vad om att han kommer dö i någon av de sista timmarna. (Alltså något av de sista avsnitten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 Kan slå vad om att han kommer dö i någon av de sista timmarna. (Alltså något av de sista avsnitten ) jojo..det är klart...man kan ju fuska lite å gå ut på en amerikansk sajt å lokka...men ja tänker inte gö de...förra säsongen hade vi beställt från USA och de var tråkigt resten av serien när man visste va som skulle hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 jippi...om 2 timmar börjar 24...har längtat i en vecka nu...det är ju så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 ja, ikväll är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts