Joey Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 tänkte köpa ett nätverkspaket nån dag här..koppla i hop mina 2 datorer hur ska jag gå till väga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 tänkte köpa ett nätverkspaket nån dag här..koppla i hop mina 2 datorer hur ska jag gå till väga?? kan du förklara lite mer nogrant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Köp en router och en nätverkskabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Köp en router och en nätverkskabel. En korsad nätverkskabel går också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts