Hultenius Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 Så, nu är boxen skickad! Lite sent men bättre än aldrig Trodde nästan att de hade glömt bort vad de lovade... Om det skickas från USA så lär det dock ta minst en vecka innan jag får det... Men det känns fint att få en dyr sak gratis bara så där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 20 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2002 lyckost!........Får du den gratis??!!De e ju skit-bra!.....JAg vill också ha den gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Gemfört med 3:ans musik så rockar verkligen vice city! Gta 3's musik var inte särskilt bra tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 förutom flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 jah.....flashback va ju rätt bra....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 vart kan man köpa soundtracket......har inte hittat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ginza.se, men de finns inte som box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 ginza.se, men de finns inte som box vart finns det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 man kan köpa skivorna där men bara enskilt, inte som en box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 man kan köpa skivorna där men bara enskilt, inte som en box ja men VART FINNS BOXEN DÅ????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 om jag vetat skulle jag skrivit det!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag kommer snart skriva en nyhet om vart man kan köpa (hela) soundtracket. Vänta nån timma bara, jag ska fixa några saker bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har köpt V-rock skivan! snart får jag boxen! väntar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Jag har köpt V-rock skivan! snart får jag boxen! väntar ... Ajdå, du skulle ha väntat lite... Jag tänkte göra en liten webshop här i forumet men det är riktigt bångstyrligt och koden är svår att handskas med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 OooPs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Nu har jag fattat att detta forum är helt anti mot modding. Jag kan typ inte göra något innan jag måste ändra i en massa filer... Nåja, jag flyttar upp projektet tills imorgon, då ska jag bli klar med webshopen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Man kan ju beställa det på VC hemsida men då blir det lite pengar i frakt från USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts