_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja med har du hör ljud snutten från ViceRadio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Har du sett filmen på http://tommyvercetti.com/movies.html på helikoptern?? titta på den så får du se lite av staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja den har jag sett den e fin fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tro ni det kommer finnas nån radiokanal med techno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 nja kanske 50% kanske!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 GTA:vc soundtracket kommer kosta kring 500 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag är jävligt glad just nu! Jag ska nämligen få soundtracket helt gratis! Första gången Rockstar är riktigt snälla mot mig Det enda jag behöver göra är att uppdatera GTAsajten med "streams" till låtarna på ViceCityRadio.com. Nu är jag lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Det var det värsta...många sparade slantar på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag är jävligt glad just nu! Jag ska nämligen få soundtracket helt gratis! Första gången Rockstar är riktigt snälla mot mig Det enda jag behöver göra är att uppdatera GTAsajten med "streams" till låtarna på ViceCityRadio.com. Nu är jag lycklig Din lilla lyxgris Ne, men grattis då da... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nilt Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Fan va lyX .....åå helvete vad gta vice city kommer göra succe..... ...men när man inte har ps2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 tss!! inga svorddomar använd * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag måste betala 4 5 hundra spänn Fast det e dom värda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Med soundtracket ska man få fusk!! Om man loggar in på www.vicecityradio.com, då får man exklusiva fusk! Så den som köper får ta och lägga ut fusken här, så man kan ha roligt när man har varvat de!! Om man orkar fuska men de finns ju vissa som fuskar hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag har sagt att jag ska lägga ut de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 OK, har inte sett de!!Men jag kanske ska köpa de men jag har inte råd förens efter nyår!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 vem vet du kanske (FÅR)(HITTAR)(VINNER)Pengar... Kanske V75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Kanske de eller så kan jag önska mig de i julklapp! Men om du lägger ut fusken gör de ju inte så mycke om jag väntar med att köpa!! Men jag tänker varva utan fusk först men för att kunna undersöka hela VC så måste man nog ha lite fusk så man inte blir skjuten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Just det och om "Unlock Viper and Mustang" fusket funkar blir det grymt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 De är ju bara påhittade fusk ju!! Ingen kan ha fått tillgång till fusk så här snabbt och om de är från R* vars är då alla vapen, fullt i liv m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Ja tror det e Fejkade fusk! ingen släpper fusk så tidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts