_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 E det någon som ska köpa eller har köpt soundTrack paketet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 nej. man har ju låtana i vc sen!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja men då e det bara gubbar som förstör slänger ut en ur bilen och allt! och sen får man en kod ju.. jag berättar den när jag får paketet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 De är ju bara att titta i boken som följer med och sen ladda hem låtarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Remember Respect is everything inte vara olaglig...... jag ska ge R* pengar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Japp, jag ska nog köpa Soundtracket. R* är värda alla pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja efter allt R* har slitit med Gta vice... så. måste dom få pengar av mig ™Respect is everything™ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hur mycke kostar boxen då?? Tror inte jag har råd att köpa den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 kring 2 3 hundra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Då har jag inte råd nu iaf!! Men är de mycke dålig muski tänker jag inte köpa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag tycker låtarna verkar S*t bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag har laddat hem tre låtar som är med: Mötley crue - Too you to fall in love Judas Priest - You got another thing coming Iron Maiden - Two minutes to midnight Dom är ganska sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Kan du skicka dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Sök på Kazaa!! Och tänk på att de är inte R*´s låtar utan bandens så de spelar ju ingen roll om man laddar hem några låtar iaf!! Laddade hem en Ozzy Osbourne låt oxå, som va med på Vrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag laddar hem från LimeWire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ozzy låten va Bark at the moon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Den har jag redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Den ska ju vara med på V-rock!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja! V-Rock the best rock music ever!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Den kanalen ska jag lysnna mest på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts