Scarface Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Undra om det kommer några bra moddar till HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är väl klart det gör http://www.half-life2.nu/?news=0&action=more&id=19 där har du några moddar att läsa om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 29 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är väl klart det gör http://www.half-life2.nu/?news=0&action=more&id=19 där har du några moddar att läsa om Coola grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Undra om det kommer några bra moddar till HL2 Kan slå vad om att det kommer ett CS 2. Tror också att det kommer att finnas massa wannabe's som kommer att göra moddar som är nästan exakt likadana som CS 2, och därför typ kommer heta "Counter-Force" eller nått sånt där löjligt! (Men ingen kommer köra dom moddarna! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 CS2 KOMMER att komma. de har dom redan beslutat. och jag har för mig attt de är samma team. MEN vi får ALLA hålla tummarna på att dom FAN inte släpper källkoden till hl2 som dom gjorde med HL, De var de som ledde till att de sprutade skit moddar och att fusket tog över hela spelet. ALLT pga dom var så skadade att släppa källkoden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 CS2 KOMMER att komma. de har dom redan beslutat. och jag har för mig attt de är samma team. MEN vi får ALLA hålla tummarna på att dom FAN inte släpper källkoden till hl2 som dom gjorde med HL, De var de som ledde till att de sprutade skit moddar och att fusket tog över hela spelet. ALLT pga dom var så skadade att släppa källkoden! Det finns jävligt många bra moddar till hl och de kanske finns mkt fusk men de går ju inte stoppa och de lider man ju inte av så mkt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Var är det för dag idag? Jo, Half-Life 2 skulle funnits på spelhyllorna ida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Systemkrav! (?): 700 Mhz, 128 mb RAM och ett DirectX6- kompatibelt videokort, GeForce2 grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Systemkrav! (?): 700 Mhz, 128 mb RAM och ett DirectX6- kompatibelt videokort, GeForce2 grafikkort Vart står de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 GeForce2 grafikkort Lugn nu ! Tror det ska vara GeForce 3 minst !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Lugn nu ! Tror det ska vara GeForce 3 minst !! Så att om man har en GeForce 2 så går spelet inte att starta? Lr menar du att de kommer att hacka om man t.ex har en P4, 2,6 GHz, 512 RAM och Geforce 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 jag har hör nånstans att det kommer funka med tnt2 kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Så att om man har en GeForce 2 så går spelet inte att starta? Lr menar du att de kommer att hacka om man t.ex har en P4, 2,6 GHz, 512 RAM och Geforce 2? Jag tror nog att det kommer att hacka om du har GeForce 2, eller så sätter man upplösningen på 640*480 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Det där med GeForce2 har jag hört av en polare! Resten kopierade jag från en sida. Men jag har hört att Valve har tryckt ner systemkraven så mycke som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Men jag har hört att Valve har tryckt ner systemkraven så mycke som möjligt! Det är klart dom har, annars skulle väll ingen kunna spela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 GeForce 2 och HL2? - Jovisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 taget från halflife.nu (endast rykten) Systemkraven antas vara höga, då det rekommenderas att man har en dator motsvarande en 2 GHz Pentium 4 med ett GeForce4 för att kunna köra spelet flytande med stiliga visuella inställningar, även om Half-Life 2 ska fungera hjälpligt med sämre dator än det. Newell säger i en intervju gjord av GameSpot att Half-Life 2 kommer vara en rolig och njutbar spelupplevelse med en processor på 700 MHz (ändring: numer något motsvarande en Pentium II 800 MHz) och ett TNT2-kort (DirectX 6). Fast det blir nog inte så väldigt snyggt och lär i bland gå aningen tungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 GeForce 2 och HL2? - Jovisst Vad är det för kul med det? Ett GeForce 2 klarat nästan av alla nya spel just nu men vem vet om det klarar HL2. Bara vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jaja, funkar säkert. Men hur det ser ut är en annan fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 GeForce 2 och HL2? - Jovisst Instämmer med LunCh. Har en polare som lirar Unreal 2: The Awekening på ett GeForce2 och därefter processor: AMD Athlon 2 på 1,1 ghz (Detsamma som 1100mhz för er som inte vet.) plus 256 mb sdr ram innuti plåtburken och det flyter förbi finfint på upplösningen 800*600. Fast därefter har han väl inte precis högst och bästa kvalité på ragdoll effekterna och andra effekter... Men tänk ändå på att Unreal 4.0 motorn är en av de starkaste spelmotorerna hittils.... HL två kommer nog fungera ganska härligt på ett GeForce 2 bara man ställer ner lite detaljer på miljön och sån't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts