Jump to content

Nedräkningen!

Scarface
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Undra om det kommer några bra moddar till HL2 -_-

Kan slå vad om att det kommer ett CS 2. :P

Tror också att det kommer att finnas massa wannabe's som kommer att göra moddar som är nästan exakt likadana som CS 2, och därför typ kommer heta "Counter-Force" eller nått sånt där löjligt! B) (Men ingen kommer köra dom moddarna! -_- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CS2 KOMMER att komma. de har dom redan beslutat. och jag har för mig attt de är samma team. MEN vi får ALLA hålla tummarna på att dom FAN inte släpper källkoden till hl2 som dom gjorde med HL, De var de som ledde till att de sprutade skit moddar och att fusket tog över hela spelet. ALLT pga dom var så skadade att släppa källkoden! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CS2 KOMMER att komma. de har dom redan beslutat. och jag har för mig attt de är samma team. MEN vi får ALLA hålla tummarna på att dom FAN inte släpper källkoden till hl2 som dom gjorde med HL, De var de som ledde till att de sprutade skit moddar och att fusket tog över hela spelet. ALLT pga dom var så skadade att släppa källkoden! -_-

Det finns jävligt många bra moddar till hl och de kanske finns mkt fusk men de går ju inte stoppa och de lider man ju inte av så mkt av. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

taget från halflife.nu (endast rykten)

Systemkraven antas vara höga, då det rekommenderas att man har en dator motsvarande en 2 GHz Pentium 4 med ett GeForce4 för att kunna köra spelet flytande med stiliga visuella inställningar, även om Half-Life 2 ska fungera hjälpligt med sämre dator än det. Newell säger i en intervju gjord av GameSpot att Half-Life 2 kommer vara en rolig och njutbar spelupplevelse med en processor på 700 MHz (ändring: numer något motsvarande en Pentium II 800 MHz) och ett TNT2-kort (DirectX 6). Fast det blir nog inte så väldigt snyggt och lär i bland gå aningen tungt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GeForce 2 och HL2? - Jovisst

Instämmer med LunCh. Har en polare som lirar Unreal 2: The Awekening på ett

GeForce2 och därefter processor: AMD Athlon 2 på 1,1 ghz (Detsamma som 1100mhz för er som inte vet.) plus 256 mb sdr ram innuti plåtburken och det flyter förbi finfint på upplösningen 800*600. Fast därefter har han väl inte precis högst och bästa kvalité på ragdoll effekterna och andra effekter... Men tänk ändå på att Unreal 4.0 motorn är en av de starkaste spelmotorerna hittils.... HL två kommer nog fungera ganska härligt på ett GeForce 2 bara man ställer ner lite detaljer på miljön och sån't. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor