Jump to content

Nedräkningen!

Scarface
 Share

Recommended Posts

Snart släpps uppföljaren till världens bästa FPS spel! För varje dag som går(ungefär) ska jag skriva i denna topic, jag vet inte varför. Den 30 september är det julafton för Half-Life älskare. I denna topic skriver ni bara om roliga minnen från Half-Life och vad ni har för förhoppningar om Half-Life 2. Vem vet, Half-Life 2 kanske blir ett fiasko(hoppas inte det). Den dagen jag styrde Gordon Freeman mot dörren som ledde in till Black Mesa dörren, visste jag inte vad som skulle hända om en snar framtid. Jag trodde att en massa aliens skulle springa mot mig så fort dörren öppnades. Men jag hade fel. Det enda som fanns där var ett par profesorrer(stavning?) och en säkerhetsvakt som satt och mixtrade med en dator. Kul? Nej, men det var bara början. En halvtimme senare slaktade jag aliens. Kul? Ja, det var kul. Vi får inte hoppas att Half-Life 2 ska bli ett spel som man lämnar kvar på spelhyllan och samlar damm.

Half-Life och Half-Life 2 topicen är härmed....öppnad.

//Scarface

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

om man ska spela HL2 över internet så måste man väll betala en månads avgift? då blir det någ inte så populärt! (alla fall inte av mig!)

Nej, det är klart att man inte behöver betala något! <_<

Eftersom Half-Life blev så stort pga av MP och modding-möjligheter så tror jag knappast de skulle ta betalt för det! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

"Those who have purchased one of our existing games at retail will not be charged to play those games online with Steam. When new games come out, gamers will have a choice:

Buy it at retail, play that game for free online over Steam.

Buy it on Steam, play it online for free over Steam.

Skip the purchase and, instead, sign up for a monthly Steam subscription - which will give them access to all our games for whatever period of time they choose to subscribe.

Hope that helps clear things up."

Doug Lombardi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor