whazakhazahaza Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 är det möjligt att byta ut bilarna, altså inte bara skinnet...utan att behöva blanda in zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Ja det är det man gör när man lägger in en ny bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 hmm så om man vill tex ersätta cuban bilen med angel motocykeln...hm hur gör man då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Extrahera Angel.dff och Angel.txd. Byt namn på dom till Cuban.dff och Cuban.txd eller vad fasiken den heter. Sen byter du ut dom gamla Cuban.dff och Cuban.txd med dom du nyss bytte namnet på. Fast det blir väldigt konstigt när man byter bilar mot motorcyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 (redigerad) ok ska testa, men ok de blir konstigt, men hur blir de när man byter bilar mot bilar då? när jag åker å precis ska se bilen (när jag ersatt bil med mc) så stannar spelet, så ja får ändra tillbax Redigerad 18 september, 2003 av whazakhazahaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 ok ska testa, men ok de blir konstigt, men hur blir de när man byter bilar mot bilar då? när jag åker å precis ska se bilen (när jag ersatt bil med mc) så stannar spelet, så ja får ändra tillbax tror det har med hjulen att göra och alla dummies. en MC moddel har itne dummeis för 4 hjul och dörrar vilket alla bilar behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 (redigerad) nu har jag sketat till det för mig här, ¨ skulle lågon kunna vara så snäll å sjicka cuban txd och cuban´.dff till laderimnach@hotmail.com skit samma, fixade de nu, å fattar allt Redigerad 18 september, 2003 av whazakhazahaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 nu har jag sketat till det för mig här, ¨ skulle lågon kunna vara så snäll å sjicka cuban txd och cuban´.dff till laderimnach@hotmail.com skit samma, fixade de nu, å fattar allt Glöm inte o torka dig De luktar väl så man kan kalla det som> *Asswipe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts