don_salvatore87 Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag hörde att nån i forumet sa att introt utspelade sig först i Liberty City och sen i Vice City, Tänk er hur coolt det vore om man först t ex i 80:talets Liberty City blev frisläppt från Polisstationen i Staunton Island eller Shoreside Vale och så får Tommy sno en bil och själv köra till Flygplatsen och ta ett plan till Vice City!! Tänk hur många minnen man får när man kör från t ex Staunton till Flygplatsen!!! (Alltså jag menar era minnen från att ni spelet GTA3) PS: För att göra ett sånt här intro behövs hela Liberty City i Vice City skivan men om man fick köra en bestämd väg så att man bara hade vägen i Skivan som introt!! TÄNK ER HUR DET VORE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det vore skönt! och coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Japp, fast det är bara visioner om hur det kommer vara, inget av det är bekräftat? Eftersom att man har suttit i fängelse i Liberty City och att Sonny Forelli finns där så är det nog inte helt osannolikt men jag tvivlar dock lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag tror inte man får se så mycke av LC men jag tror de börjar med tjafs mellan Sonny och Tommy!! Sen kommer man till VC och blir rånad eller nåt, sen träffar man sin partner som är advokat, vars brorsa blir skjuten när Tommy blir av med alla pengar sen får man börja spela historiens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja med .... dom kanske inte orkar göra så för dom orkade inte göra massa saker till GtaIII som tex MP det sket dom i.... fast man kan ju alltid hoppas på det bästa skulle faktiskt vara kul men undra var fängelset är då i portland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Fast de skulle ju vara kul att se LC 10år tidigare.. Men de här med att allting kommer vara upplåst redan från början, de blir nog ändå ett skit roligt spel!! 18 DAGAR KVAR!! JIPPI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 18:Dagar kvar till sverige premiär eller? det måste det vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 J*vla flood control!!! De är 18 dagar till Sverige realese men om 8 dagar kommer de i USA och då kommer vi få se mycke recensioner och filmer skulle jag tro!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Yes hoppas det ... undra vilken sida som kommer först ut med en recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Gamespot skulle jag tro, men dom har ju blivit så snåla att man måste betala för att kunna läsa recensioner, man måste bli medlem!!! Tackar vet jag GTAsajten där de är gratis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 mmmm.... gtasajten kommer väll inte få ett prov`s exemplar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vet inte men dom kanske kan få tag på recensioner från Gamespot och IGN Insider om vi har tur!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 mmmm.... gtasajten kommer väll inte få ett prov`s exemplar? Nej jag skulle inte tro så Fast jag tror inte det behövs, alla recensioner är inget annat än sammanfattningar på det vi redan vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ok vi vet ju massor nu... och om 9dagar vet vi dubbelt så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Men allt vi har hört är ju mest spekulationer eftersom R* sitter inne med allt!! Vi vet inte speciellt mycke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jo det tycker jag IaF.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag säger ju inte att vi inte vet nånting men de är väldigt mycke vi inte vet ÄN, t.ex hur de kommer vara i början, om man har hela staden från början eller om mycke av den är låst från början!! Vi vet bara av 23 bilar av 100!! Vi vet typ 20 vapen av hur många de nu är!! Vi vet inte om alla karaktärer heller!! Vi vet inte mycke om storyn eller om alla möjligheter i spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Miljöerna vet vi ju mycket om vattnet palmer trasiga gränder fina badstränder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Aja, de är inte så länge kvar tills man får spela de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 kan inte något spel företag ta hem spelet till sverige och sälja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts