GtA FrEaK Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 kan någon visa mig en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 kan någon visa mig en bild? lances bror är väl mned i dealen i första filmen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 kan någon visa mig en bild? han finns i introfilmen när man startar nytt spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/bror.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Det måste vara Lance' storebrorsa! Han ringer ju och klagar på att Tommy behandlar honom som han storebror, han får inte vara med och leka lika mycket som Tommy! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts