Lallaren Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 ja hur jag de,en bild till en länk hoppas ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Du trycker på knappen "http://" och klistrar in URL:en, tryck "ok", skriv vad du vill att länken ska heta, tryck "ok". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Du kanske menar såhär.. - Detta är en bild (IMG) sök - Detta är en länk (URL) - Detta är en bildlänk (IMG i URLen) Om du vill få det så så gör du först en vanlig länk men där du skriver vad som ska stå lägger du in din IMG url... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 [URL=adress][img=adress-till-bilden][/URL] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 nej nej att man kan trycka på bilden så kommer man till en sida eller e de jag som e trög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 det är du som är trög dom har ju visat precis hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 [URL=Adressen till sidan du ska länka till] [IMG]Länk till bilden[/IMG][/URL] -------------------------------------------- [URL=www.gtasajten.com][img=http://www.gtasajten.com/news/mtaserver.gif][/URL] = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 vet redan att jag e trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts