Dodoflyer Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Jag har åkt omkring i Vice city men jag kan INTE hitta pizzavespan! jag vet hur den ser ut men icke! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 bakom de båda pizzarestaurangerna finns dom. Både i Vice point och little haiti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 bakom de båda pizzarestaurangerna finns dom. Både i Vice point och little haiti Det finns en pizzeria i Downtown också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 TobbeH, det är inte en sådan pizzeria. Det finns en i Haiti och en i Vice Point. Du kanske tänker på Mars cafe eller den där andra restaturangen med uteservering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mustang Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 man kan inte köra multiplayer moddet om man har moddat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Kan man visst, hur menar du att modda spelet btw ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 (redigerad) TobbeH, det är inte en sådan pizzeria. Det finns en i Haiti och en i Vice Point. Du kanske tänker på Mars cafe eller den där andra restaturangen med uteservering Det finns visst en sådan pizzeria i downtown Redigerad 18 september, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kustom Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Det finns visst en sådan pizzeria i downtown Precis, väster om brandstationen ligger den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Hmm, ja just det! Men där finns det ju ingen moppe, så jag vann ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Jo, det finns det. Jag har sett den, och tillochmed kört på den. Så du vann inte PS: Den står iallafall där på PS2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Det finns en pizzamoppe i downtown, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts