Esperanto Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 När jag har på en trainer speciellt V2 på gta 3 så brukar den krascha.Då måste jag trycka Ctrl+Alt+Del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 SÅ GÅR DE OM MAN FUSKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 SÅ GÅR DE OM MAN FUSKAR!!! Jag tror inte att det var det han ville höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Så du tycker att man ska fuska!!! Jag tycker att om man fuskar får man skylla sig själv om de går åt h-vete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 E man kass så e man... O vill man då fuska för man är dålig så får man va det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 jag tycker det är ganska kul att fuska lite i bland. men jag klarade spelet innan jag fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag har aldrig använt fusk i GTA3, först ska jag klara spelet 100%. Räknas polis, taxi, brandbils och ambulansuppdragen också in i de 100 procenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag har aldrig använt fusk i GTA3, först ska jag klara spelet 100%. Räknas polis, taxi, brandbils och ambulansuppdragen också in i de 100 procenten? När jag fick eldkastaren gick iallafall min mätare upp ett snäpp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag varvade GTA III 2gånger innan jag körde med mods och fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag vet en bättre trainer .Sidan är www.megagames.com/cracks/gt.htm Sen går du på g och klickar på grand theft auto 3 och där står det trainers och det finns ver.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts