Emil Killerman Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) nu är min hemsida öppnad den är fortfarande ganska tom men jag har skaffat ett forum!den är fortfarande en beta! :'( HÄR! Redigerad 17 september, 2003 av Emil Killerman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Eftersom bilarna ligger på vcc´s server så tycker jag du borde länka till vcc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Fint namn på forumet... Test forum 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Du ska omedelbart lägga till att Vcc (inkl länk) står för bilhostingen! Vi har rättigheter för att ha dessa bilar och moddar, man kan inte uploada hur som helst! Or face legal action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Du ska omedelbart lägga till att Vcc (inkl länk) står för bilhostingen! Vi har rättigheter för att ha dessa bilar och moddar, man kan inte uploada hur som helst! Or face legal action! okej skall skriva till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 har du frågat hultan om du får ha gtasajtens logga där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 har du frågat hultan om du får ha gtasajtens logga där? jepp det har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Eftersom bilarna ligger på vcc´s server så tycker jag du borde länka till vcc jag skall länka till många sidor men har inte kommit igång än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts