Karlsson Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Tror det var här det fanns en tråd om messenger plus till msn 6.0 Hittade nån ny version av den och installerade, vad jag hade glömt var att den där skitjobbiga extrafältet kommer upp i explorer "rqooblsheae". Hur gjorde man för att ta bort saket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 du ska INTE installera sponsorn.. leta efter den topicen, där står det hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Jag har sökt men hittar inget, och jag har kollat tillbaks 15 sidor men hittar inget då heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 1. Gå in på Start > Kör och skriv in regedit och tryck Enter eller OK 2. Leta upp HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > MICROSOFT > INTERNET EXPLORER > TOOLBARS > 3. Sen tar du bort nyckeln som är längst ner där det under "data" står nåt med cgk... har glömt exakt eftersom jag redan tagit bort den..det är iaf samma namn på grejen som när man försöker ta bort den direkt i IE..då förstår ni 4. Stäng ner IE och öppna sen igen..och woho..den är borta kopierade det från topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 den här 'plus' grejen kostade min dator en ny formatering i går ! inte ta bort den blåa listen saken... utan att instalelra plus ! eller så kanske det bara var 6,0 som sabbade... men arg är jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts