Fredrico Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) När jag startade datorn var allt som det ska vara, utom att det var en massa andra konstiga färger. Det är helt cepat Ingen färg är som den ska vara Kan det vara mitt grafikkort eller skärm det är fel på? Edit: fixade att screen, här Vet inte om ni kan se det, men det kan jag Redigerad 17 september, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Det är väll inga konstiga färjer på den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) Har haft samma problem flera gånger. Ominstallera drivrutinerna till ditt grafikkort! Redigerad 17 september, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Det har löst sig nu Det ver inte grafikkortet, utan bara att sladden till skärmen satt inte i ordentligt... :"> TobbeH: Jag sa att ni kanske inte skulle se det... Nån kan låsa den här och flytta den till papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Det har löst sig nu Det ver inte grafikkortet, utan bara att sladden till skärmen satt inte i ordentligt...:"> TobbeH: Jag sa att ni kanske inte skulle se det... Nån kan låsa den här och flytta den till papperskorgen Haha, det var snyggt! Fast jag skulle också fråga innan jag testade sånnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts