Arman Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Hur kan ni göra bilarna så de är som de riktiga bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Snackar han möjligtvis om dendär modden som gör så att alla fakenamn byts ut mot riktiga?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 (redigerad) Jag tror han menar att man t.ex gör en Ducati 996 eller Ford GT40. Arman man "bygger" dom i ZMODELER. Om det va det du tänkte på. Redigerad 19 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Jag tror han menar att man t.ec gör en Ducati 996 eller Ford GT40. Arman man "bygger" dom i ZMODELER. Om det va det du tänkte på. Ja... det spelar ingen roll vilket program. Jag menar bara hur ni kan göra så exakt likande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Ja... det spelar ingen roll vilket program. Jag menar bara hur ni kan göra så exakt likande! man använder såkallade blueprints som är ritningar på bilen och så modelerar man därefter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 man använder såkallade blueprints som är ritningar på bilen och så modelerar man därefter OK... nu vet jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts