Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Hej.. När jag startar Gta vc..Efter att jag connectat! Så ska man ju starta ny spel!.. Men när den laddar innan spelet börjar så låter det ett pip och så stannar spelet!.. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 har du valt rätt version i mta klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 samma problem här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Moddat? Bytt main.scm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bluerik Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 (redigerad) jag har samma problem! Och någon måste tala om vad det är! Redigerad 17 september, 2003 av bluerik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 så vart he för mig me men efter jag patchade med patch 1.1 så funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 så vart he för mig me men efter jag patchade med patch 1.1 så funkade det Jag har patchat men det funkar ändå inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bluerik Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Jag kan inte sånt här så bra så då undrar jag ju förstås hur man hittar och lägger in patchen 1.1?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Jag kan inte sånt här så bra så då undrar jag ju förstås hur man hittar och lägger in patchen 1.1?! jag me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 ursäkta mig, jag ber om ursäkt för alla spam jag nu kommer att göra i forumet men whazakhazahaza är väääldigt förbannad på mta. whaza kommer inte in, cp mta säger att mitt vice city är modifierat men whaza har installerat om skiten 3 gånger nu men den vill fortfarande inte gå igång, snälla, snälla,snälla jag ttcker att jag är värd att få spela mta nu, snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 SNÄLLA HJÄLP JAG HAR SAMMA JÄVLA PROBLEM :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 har ni en orginal version av VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) nej, men jag vet att det skall funka utan, som sagt min vän har hrm ingen sådan men han kommer in edit: nu har jag fixat till skiten lite men nu när jag trycker på start game i mta händer inte ett bajs Redigerad 21 september, 2003 av whazakhazahaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 har ni en orginal version av VC? det är väl klart Hjäähäähäälp!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 nej, men jag vet att det skall funka utan, som sagt min vän har hrm ingen sådan men han kommer in edit: nu har jag fixat till skiten lite men nu när jag trycker på start game i mta händer inte ett bajs har ni samma nerladdat vc? eller e det 2 olika? @ terminator har du testat att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 (redigerad) jag och min vän har ladat från samma ställe (inte warez) men efter flera timmars fixande blir jag av med alla flemedelande omm att vissa filer är moddiefierade men istället när jag trycker på start game i clienten så händer ingenting,,, men min vän med exact smma vice city kommer in perfekt edit: testat att installera om minst 4 gånger, och mta säker 20, har jobbat med dehär i 15 timmar nu jävlligt frustrerande Redigerad 21 september, 2003 av whazakhazahaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 du måste installera om mta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2003 jag och min vän har ladat från samma ställe (inte warez) men efter flera timmars fixande blir jag av med alla flemedelande omm att vissa filer är moddiefierade men istället när jag trycker på start game i clienten så händer ingenting,,, men min vän med exact smma vice city kommer in perfekt edit: testat att installera om minst 4 gånger, och mta säker 20, har jobbat med dehär i 15 timmar nu jävlligt frustrerande om ni nu har "ladat" ( ) ner det, hur kan du då säga at tdet inte är warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts