DiazEvil Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Okej, börja inte hacka på mig för att jag posta detta i VC forumet, jag vill bara få hjälp snabbare . Ingen är ju i GTAIII forumet! Hursomhelst bilden på mitt GTA III fryser sig hela tiden, vet nån hur man kan fixa det? P.S den kan lätt tamina PC-krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 nerladdad eller orginal GTA3? ( du kunde postat i GTA3 forumet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 vill bara få hjälp snabbare . Ingen är ju i GTAIII forumet! Du ska ändå posta där Sen så är Gta3 forumet ganska aktivt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Det är inte nedladdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 GTA3 forumet *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Att inte så många är i GTA3 forumet beror ju på att inte så många postar där. Men skriver duett inlägg där så går ju många in och kollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Lite hjälp!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Okej! Jag har ett nytt problem. Skärmen släcks helt och hållet. Ni vet, som man har när man har stängt av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 vilket os? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Lite hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 om bilden stannar så är det bara att ta ut skivan vänta tills det kommer upp en text där det står att du ska stoppa i skivan igen då e duet bara att stoppa i den *funkar för mig iaf* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 För helv... hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Men läs ffs!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Men tröga fan, dom har ju skrivit vad du ska göra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Funkar ändå inte!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Nån annan som har nått tips? För det funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Installera om Operativsystemet och sedan GTa3 och testa då. Bäst är att gå och köpa GTA3..men jag vet inte..du kanske har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 9 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Förlåt att jag drar upp den här tråden. Jag vill bara tacka alla som hjälpt mig och säga att det äntligen funkar. Yahhooo!!! Det är en av de bästa kvällar jag nångonsin upplevt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Förlåt att jag drar upp den här tråden. Jag vill bara tacka alla som hjälpt mig och säga att det äntligen funkar. Yahhooo!!! Det är en av de bästa kvällar jag nångonsin upplevt! hehe, gratulerar i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts